piątek, 14 czerwca 2019

Spacerkowa sesja

Hejka!

Co tam u Was ciekawego słychać?

Szczerze przyznam, że u mnie jest całkiem okej. Pomału dochodzę do siebie i zaczynam czuć się lepiej :)

Ostatnio wybrałam się ze znajomymi na wieczorny spacerek. Jeszcze wtedy nie było aż tak ciepło, więc mam na sobie sweterek i długie spodnie.
Muszę się w końcu wybrać na porządną sesję zdjęciową, ponieważ na blogu poruszam poważne tematy ale przydałaby się jakaś rozrywka w formie zdjęć.

Dlatego już niedługo zobaczycie efekty sesji zdjęciowej.

Póki co mam dla was kilka zdjęć z ostatniego spacerku.






16 komentarzy:

  1. U mnie gorąco, lato w pełni, a ja skaczę ze szczęścia! :D Super zdjęcia i czekam na letnią sesję.
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tym! Lato zawitało pełną parą, jest strasznie gorąco :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Super zdjęcia! Fajnie, że u Ciebie już lepiej :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są bardzo klimatyczne, a do tego Wasz piękny uśmiech. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie upalnie :) Finezyjne zdjęcia :P

    https://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jest ta bluzka, którą masz na sobie na zdjęciach. Przykuła moja uwagę :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że kupiona na promce za jedyne 30 zł! :)

      Usuń
  6. Świetna sesja! Wyglądasz niezwykle promiennie :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń

Wielki powrót czy koniec z blogiem?

Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga. Zadając sobie mnóstwo pytań, odpowiadałam jednoznacznie - to koniec. Chwilę później ...