poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Przegląd BM BRIDAL - Pink Bridesmaid Dresses #2

Jest to już drugi post z serii Przegląd BM BRIDAL.
Sklep już po drugim przeglądzie wydaje się być ani lepszy ani gorszy, po prostu zawartość jest na dużym poziomie.

Ostatnio pokazałam Wam sukienki w dość odważnym, bo bordowym kolorze. Dzisiaj coś dziewczęcego i delikatnego.

Suknie są w odcieniach różu. Moim zdaniem prezentują się pięknie.

Pierwsza sukienka jest bardzo ładna i naprawdę delikatna. Po zdjęciu wnioskuję iż materiał, z którego jest wykonana jest bardzo przyjemny dla skóry. Sami zobaczcie.

 KLIK

Druga suknia, również długa ale mniej wycięta. 
Dla mniej odważnych dziewczyn, które wolą  mniej odkrytego ciała, a i tak będą wyglądać zjawiskowo.

 KLIK

Trzecia już sukienka jest krótka i wycięta. Brak ramiączek i długość przed kolano dodaje jej charakteru. Osobiście nie zdecydowałabym się na nią, ponieważ Bóg nie obdarzył mnie w obfity biust, więc zapewne byłaby za luźna. Jednakże jest równie piękna co sukienki podane wyżej.

 KLIK

Czwarta i już ostatnia sukienka w tym poście jest zbliżona do drugiej, jednakże ta posiada rękaw.
Nie jest to bowiem rękaw do nadgarstków tylko 3/4 ale przyznajcie, że prezentuje się niesamowicie.

 KLIK


Moim zdaniem każda sukienka ma w sobie to coś. Kryje w sobie kobiecą subtelność i delikatność.
Mi najbardziej przypadła do gustu ta pierwsza. 
Podam Wam jeszcze linka do stronki z całą zawartością sukienek, bo zdaję sobie sprawę, że te, które ja wybrałam mogą się Wam spodobać, a nie muszą.






22 komentarze:

  1. Ahhh, jak Ja uwielbiam takie subtelne, niezwykle kobiece sukienki! :)
    Pastele, pastele i jeszcze raz pastele to coś co kocham.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed ostatnia sukienka bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia sukienka jest cudowna ♥
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga i trzecia sukienka są cudowne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sukienki. Wszystkie mi się podobają. :)

    ohmylifex

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sukienki :) blogkinga02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda sukienka ma w sobie coś, choć ostatnia się najbardziej wyróżnia :)

    Pozdrawiam ciepło i przytulnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. trzecia najpiękniejsza, jednak ten kolor to nie mój styl

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie z tego co pamiętam, można wybrać jakiś inny wariant kolorystyczny

      Usuń
  10. Wszystkie kreacje wyglądają bardzo… hm… wytwornie (to chyba będzie odpowiednie słowo :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! zapomniałem: https://www.moymirski.pl/ (tutaj jestem, choć powinnaś pamiętać :)).

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepszego na ten rok! I wracaj szybko :).

      Usuń

Wielki powrót czy koniec z blogiem?

Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga. Zadając sobie mnóstwo pytań, odpowiadałam jednoznacznie - to koniec. Chwilę później ...