piątek, 21 czerwca 2019

Selfie Tag

Cześć,

Już dawno na blogu nie pojawił się tag. W związku z tym, postanowiłam przygotować dla Was luźniejszy post, w którym odpowiem na kilka pytań.


1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna? 

Hmmm, najbardziej w sobie podobają mi się oczy. Duże, niebieskie, zdecydowanie uważam je za ogromny atut.

2. Gdybyś mogła odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi, jakie by to było?

Zdecydowanie wybrałabym się do USA. Chciałabym zwiedzić każdy stan. Poznać życie Amerykanów, porównać sobie życie nie tylko te w Polsce, ale też to, jak wszystkie stany się od siebie różnią. Myślę, że to by było bardzo ciekawe doświadczenie.

3. Co potrzebujesz, żeby poczuć się lepiej, gdy jesteś chora?

Jak wiecie, choroba mi nie straszna. Normalnie podczas choroby trenuję, chodzę do szkoły i nocami pracuję. Jednakże zdarzy mi się czuć na tyle okropnie, że nie pozostaje mi nic innego niż zostanie w łóżku. Wtedy najczęściej piję herbatę z cytryną, miodem i sokiem malinowym (najlepiej ze spiżarni).

4. Jaką jedną poradę dałabyś młodzieży i dlaczego?

Praktycznie pod każdym postem pojawia się rada. Więc tutaj również ją podam.
Zawsze bądźcie sobą i nikogo nie udawajcie. Miejcie swoje cele, plany, marzenia i spełniajcie je. Róbcie wszystko dla siebie, a nie po to by kogoś zadowolić. To wy macie być dumni ze swojego życia a nie ludzie postronni.

5. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, co byś zmieniła?

Myślę, że dużo rzeczy w życiu prywatnym. Popełniłam dużo błędów, z których wynikły ogromne konsekwencje. Niektóre sprawy po prostu zatrzymam dla siebie ze względu na ochronę swojej prywatności, natomiast jest dużo rzeczy, które najchętniej bym cofnęła i chciałabym, żeby nigdy nie miały miejsca.

6. Co robisz dla rozrywki w weekendy?

Wydaje mi się, że kiedyś należałam do bardziej rozrywkowych osób. Teraz stawiam raczej na odpoczynek. Jeśli w weekend nie mam treningu, bądź nie wypadną mi zawody, to po prostu odpoczywam. Staram się wyspać, to bardzo ważne dla ciągle zabieganej osoby.

Natomiast jeśli już mam się rozerwać, to najczęściej wychodzę ze znajomymi.

7. Co denerwuje cię w miejscu, gdzie pracujesz?

Pracuję w internecie. Zasiadam przed laptopem i po prostu pracuję. Nic nie denerwuje mnie bardziej niż brak fizycznego kontaktu z ludźmi.

8. Nie możesz żyć bez?

Rodzina, znajomi, najbliższe mi osoby tak naprawdę. Oprócz tego kocham dobre whisky, no i oczywiście łucznictwo.


Okej, to by było na tyle. Pominęłam dwa pytania, ale to dlatego, bo wydawały mi się one zbyt nudne. Mam nadzieję, że spodobał Wam się Tag.


6 komentarzy:

  1. Ciekawy tag! Jesteś naprawdę interesującą i inteligentną osobą. Mi też zawsze podobały się duże, niebieskie oczy i również chciałabym zwiedzić Stany Zjednoczone :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! :)
      Stany Zjednoczone to jedno z większych marzeń :)

      Usuń
  2. Jak ja dawno nie czytałam TAGów! Ale rzeczywiście fajnie jest czasem poczytać coś luźniejszego, a przy okazji dowiedzieć się co nieco o autorze bloga :)
    1. Dobrze, że potrafisz w sobie znaleźć zalety.
    2. Bardzo ciekawe podejście. Większość chce do USA, bo uważa, że życie w Ameryce jest prostsze, a Ty ciekawie do tego podeszłaś :)
    3. Podziwiam, że tak lekko działasz z chorobą:)
    4. Bardzo piękna rada. Ostatnio staram się tak żyć i działać, ale różnie bywa. A motywujących słów nigdy za wiele :)
    5. Trzeba jednak pamiętać, że nawet złe decyzje nas kształtują i sprawiły to jakimi ludźmi jesteśmy teraz ;)
    6. Odpoczynek jest bardzo ważny w tym zabieganym życiu :)
    7. Niektórzy by pozazdrościli takiej pracy. Bardzo wiele się słyszy teraz o aspołeczności... :/
    8. Łucznictwo, niesamowicie interesujące!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tagi pomału wychodzą z mody, chciałam wprowadzić trochę staroci i zwyczajów na bloga :D
      Dziękuję bardzo za przyjemny odbiór i miłe słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Dobre porady. I ogólnie niezły post, ponieważ widać, że jesteś inteligentną i ciekawą osobą :)

    https://kronikihipokryzji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Dziękuję za tak dobry odbiór posta i miłe słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Wielki powrót czy koniec z blogiem?

Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga. Zadając sobie mnóstwo pytań, odpowiadałam jednoznacznie - to koniec. Chwilę później ...