poniedziałek, 24 czerwca 2019

Sesja zdjęciowa #2

Cześć,

Często na moim blogu pojawiają się posty o treści motywującej czy dającej dobre rady.
Prawie w ogóle nie pojawiają się tutaj moje zdjęcia. Mało tutaj mnie, ponieważ brak czasu na wychodzenie z domu doskwiera mi coraz częściej.

Ostatnio postanowiłam się spiąć i znaleźć czas zrobienie kilku zdjęć.
Efekty macie poniżej.

Postawiłam na zdjęcia tej samej stylizacji, ale w kilku miejscach. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.


















19 komentarzy:

  1. Bosko wyglądasz kochana ♥
    Buziaki,
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Drzwi i te schody są świetną scenerią do zdjęć! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i super stylizacja! Bardzo spodobała mi się ta bluzeczka :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest świetna jak i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super klimat zdjęć! Podobają mi się te miejsca! Mam podobną bluzkę tylko całą białą i ze sztywnego materiału, więc ta falbana niezbyt dobrze wygląda.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zabytkowe budynki w mojej miejscowości :)
      Moja bluzka ma materiał piankowy

      Usuń
  7. Ekstra klimatyczne zdjęcia! Wyglądasz świetnie!
    Dodatkowo masz cudowną figurę :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się okulary oraz spodnie. I miejsca w których robiłam zdjęcia, są bardzo klimatyczne :)
    Pokazuj więcej siebie, super się Ciebie ogląda ;)
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia, masz super figurę :D
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia :) blogkinga02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobra stylizacja na wakacje :) Podobają mi się te spodnie z dziurami, a bluzeczka ma bardzo ciekawy krój oraz wzór.
    Oby więcej takich sesji ♥

    OdpowiedzUsuń

Wielki powrót czy koniec z blogiem?

Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga. Zadając sobie mnóstwo pytań, odpowiadałam jednoznacznie - to koniec. Chwilę później ...