czwartek, 7 września 2017

Back To School: Tag Szkolny Czas

Cześć!

Jako, że na bloga wróciłam całkowicie na koniec wakacji, to nie miałam jak wam zrobić serii Back To School.
Jednakże jest to tradycja i każdy blogger na swoim blogu ma przynajmniej jednego posta z tej serii.
Ja w tym roku przychodzę do was z tagiem, który jest wam na pewno dobrze znany.
Aby nie było pytań, to w skrócie powiem wam, że idę teraz do klasy 1 technikum. Wybrałam się na profil hotelarstwa.

1. O której wstajesz do szkoły?
Zawsze wstaję o 6. Nie ważne jest to na którą mam, staram się wstawać codziennie o tej samej godzinie.

2. Ulubiony nauczyciel?
W technikum raczej takiego nie mam. Bardzo lubię moją wychowawczynię oraz panią od zawodowych. Dodatkowo coraz bardziej przekonuję się do pani od fizyki.


3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Jest to na pewno niemiecki i polski.

4. Czy masz w klasie grupkę osób, czy raczej zadajesz się z każdym?
Powiem tak. W gimnazjum miałam swoją grupkę, nie dobrze na tym wyszłam, ale to już przeszłość.
W technikum mam super klasę, w której jest aż 20 dziewczyn.
Każda z nich jest cudowną osobą i nie... nie ma w klasie grupek. Wszystkie trzymamy się razem.


5. Plecak, torebka czy tornister?
Zależy co mam na sobie, jeśli ubieram się bardziej luźno to plecak. Natomiast jak postawię na coś eleganckiego to biorę torebkę.

6. Czy malujesz się do szkoły?
Tak. Ja z domu bez makijażu się nie ruszam. Nie potrafię zaakceptować siebie i swojej cery.

7. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Zależy w sumie od pogody i mojego samopoczucia.

8. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Klasę 3 gimnazjum zlałam całkowicie. Wiem, że jest to najważniejsza klasa w ciągu całego gimnazjum, natomiast ją olałam i żyłam tylko swoją pasją.
Robiłam błąd, bo pasja nie może być ponad wszystko, ale zdałam i ten.. XD


9. Czy nosisz dodatki do szkoły?
Zegarek, pierścionek zawsze.
Kolczyki nie zawsze, bo często zapominam.

10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Tak, zawsze mam przy sobie jakąś kanapkę, ewentualnie pieniądze.

11. Przedmiot, z którego jesteś zła lub źle ci idzie.
Wszystkie przedmioty ścisłe i wf.
Jejku pewnie myślicie jak można być złym z wf, ale no ja się w tym przedmiocie nie odnajduję.
Nauczyciela miałam spoko, ale dużo mi to nie dało, bo się nie przebierałam na lekcje oraz nie ćwiczyłam. Głównym powodem była druga nauczycielka, której szczerze mówiąc nienawidziłam. Strasznie mnie irytowała.
ALE EJJ NIE BIERZCIE ZE MNIE PRZYKŁADU I MIMO WSZYSTKO ĆWICZCIE NA WF! NAWET JEŚLI SIĘ WAM NIE CHCE.


12. Do szkoły chodzisz pieszo, czy jeździsz autobusem lub autem?
Zazwyczaj autobusem, no chyba, że zaśpię to wtedy autem.

13. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Nie, nie i jeszcze raz nie. Dla mnie najlepiej zwolnienie na cały rok i tyle.

14. Zmieniasz buty w szkole?
Na wf musiałam, a w szkole to nie zwracali na to uwagi.





 Chcielibyście kilka pomysłów na Outfit do szkoły? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki powrót czy koniec z blogiem?

Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga. Zadając sobie mnóstwo pytań, odpowiadałam jednoznacznie - to koniec. Chwilę później ...