czwartek, 3 stycznia 2019

Wielki powrót!

Dzień dobry kochani!

Witam Was na blogu po tak ogromnej przerwie. Blogując jeszcze jako 16 latka, nie rozumiałam po co i dlaczego to robię. Ta przerwa dała mi do świadomości, że kochałam i nadal kocham pisać, bardzo tego potrzebuje.
Postanowiłam wrócić już na stałe i bez żadnych przerw.

Ustawiłam sobie grafik, w którym mam ustanowioną częstotliwość dodawania postów.
Tym razem będę się go trzymała i posty będą pojawiać się pod ustawiony grafik.
Niestety musiałam go zrobić, ponieważ chodzę do szkoły i mam ogrom nauki. Dodatkowo regularnie od 2 lat chodzę na treningi łucznicze. Zarówno obowiązki jak i pasje zabierają dużo czasu.
Dzięki grafikowi, łatwiej będzie mi się skoncentrować i ustawić regularność postów.


Dużo zdrowia i Szczęśliwego Nowego Roku,

Sylwia      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki powrót czy koniec z blogiem?

Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga. Zadając sobie mnóstwo pytań, odpowiadałam jednoznacznie - to koniec. Chwilę później ...