sobota, 28 października 2017

Jesienna Stylizacja #3

Cześć!

Dzisiejszy post to znowu stylizacja. Tym razem poszłam dość w klimaty elegancji. Ten strój można ubrać zarówno do szkoły, pracy jak i na wyjście ze znajomymi np. do restauracji bądź kina.
Długo szukałam typowo jesiennych sukienek, aż w końcu trafiłam na tą szarą i grubą sukienkę.
Jest ona typem golfa, natomiast kołnierzyk nie jest przyległy do szyi, a wręcz przeciwnie ładnie opada na ramiona.




Czarne rajstopy i botki na wyższym podbiciu idealnie komponują się z tego typu sukienką.
Jeśli chodzi o makijaż, to postawiłam na brąz, natomiast na usta nałożyłam bordową szminkę, która jest zarazem pięknym matem świetnie pasującym do szarości i czerni.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki powrót czy koniec z blogiem?

Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga. Zadając sobie mnóstwo pytań, odpowiadałam jednoznacznie - to koniec. Chwilę później ...