sobota, 30 września 2017

5 powodów, dla których kocham jesień

Halloween!

Są zwolennicy i przeciwnicy tego święta. Halloween to jedno z moich ulubionych świąt. Co roku ozdabiam swój pokój. Noc spędzam ze znajomymi, oglądając jedne z najstraszniejszych horrorów, pijąc kakao lub inne ciepłe napoje oraz zajadając różne przekąski.

Kolorowe drzewa i spadające liście!

Czy są osoby, którym nie podoba się piękna polska jesień?
Ja osobiście uwielbiam spacerować i przyglądać się zmianom nastającym w przyrodzie.
Kocham kolorowe liście, które szeleszczą pod stopami.


Świeczki zapachowe i lampki!

Kiedy jak nie jesiennym wieczorem zapalimy lampki i odpalimy zapachową słodką świeczkę?
Robi się wówczas świetny klimat do nauki, czytania książki lub oglądania seriali.


Jesienne kolekcje w sklepach!

Ze wszystkich kolekcjach  w sklepach najbardziej do gustu przypadają mi jesienne ubrania.
Są to duże swetry, wysokie buty i płaszcze!
Jestem fanką jesiennych ubrań.

Jesienne makijaże!

Jako, że jestem dziewczyną to uwielbiam makijaż.
Ale dlaczego akurat te kategorię dopasowałam tutaj?
Jesień kojarzy mi się z matem i różnymi odcieniami nude.
Dlatego też jesienny brązowy makijaż ze szminką nude jest idealny na każdą jesienną imprezę i okazję.
Nie mogę również zapomnieć o bordowych matowych pomadkach, które co roku u mnie na ustach królują.

                                                                            




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki powrót czy koniec z blogiem?

Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga. Zadając sobie mnóstwo pytań, odpowiadałam jednoznacznie - to koniec. Chwilę później ...