piątek, 8 lutego 2019

Co u mnie - szybki update


Cześć Wam wszystkim!

Co tam u Was ciekawego słychać?

Ja właśnie kończę swój drugi tydzień ferii i jakby to ująć w słowa, to bardzo nie chce wracać mi się do szkoły. Ciężko będzie znów zmusić się do regularnej nauki. Chociaż w sumie muszę się Wam pochwalić, że w ferie przeczytałam lekturę i zrobiłam wszystkie zadania, które zadali nam nauczyciele.

Tak jak wspomniałam kilka postów wcześniej na ferie miałam zamiar skupić się na treningach i rzeczywiście tak się stało. Trenowałam, byłam na każdym treningu. Jutro 09.02  jadę na zawody, które pokażą mi, czy rzeczywiście jestem przygotowana tak jak mi się wydaje.

Postaram też się zrobić kilka fotek na zawodach, żeby pokazać Wam jak to wszystko wygląda.

Póki co łapcie szybką fotkę z moim bratem :)


13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna fotka :D Znam to uczucie jak kończą się ferie i tak bardzo nie chce się wracać do szkoły :/ Trzymam kciuki oraz życzę powodzenia na zawodach :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie się dopiero ferie zaczynają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę hahah :D Udanych ferii życzę :)

      Usuń
  3. Ja właściwie nie miałam ferii, bo cały czas się uczyłam do matury, ale trochę udało mi się odpocząć :)
    Powodzenia na zawodach!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na zawodach! Ja właśnie ferie zaczynam ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie z bratem. Sama mam brata i wiem, jaka to radość. :) Gratuluję i podziwiam pracowitość. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już ferii dawno nie mam, więc zazdroszczę tym co je mają i spędzają je po za domem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Good post 😊 wanna following your blog but I did'nt see your Google followers 🤷

    OdpowiedzUsuń
  8. Holidays are heaven considering our busy schedules

    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń

Wielki powrót czy koniec z blogiem?

Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga. Zadając sobie mnóstwo pytań, odpowiadałam jednoznacznie - to koniec. Chwilę później ...