sobota, 16 lutego 2019

Ostatni weekend ferii i zawody

Cześć,

Minął tydzień odkąd skończyły mi się ferie. Nowy tydzień szkoły zaraz po feriach był straszny. W ogóle nie mogłam przestawić się na tryb szkolny.  Każdego dnia zmęczona byłam coraz bardziej. Na szczęście pierwszy i najgorszy tydzień za mną.

Przejdźmy teraz do  ostatniego weekendu. Ostatnie dwa dni ferii spędziłam na zawodach łuczniczych.
Zawody odbyły się w Świebodzicach, były to mistrzostwa Dolnego Śląska.


Sądząc po moim słabym przygotowaniu psychicznym na te zawody,  nie dawałam sobie żadnych szans. Na treningach strzelałam super, natomiast bałam się, że na zawodach pójdzie mi źle, że nie podołam.

                              

Zawody były rozłożone na 2 dni. W pierwszy dzień, czyli w sobotę strzelaliśmy kwalifikacje. Po udanych kwalifikacjach znajdowałam się na 2 miejscu. Później po krótkiej przerwie zaczęliśmy strzelać mixty. Razem z moim klubowym kolegą wystrzelaliśmy 3 miejsce - jeden medal już w kieszeni.



Po mixtach nadszedł czas na drużyny. Drużynowo wygraliśmy pojedynek i następnego dnia mieliśmy szansę strzelać w finale.


Drugiego dnia zawodów strzelaliśmy pojedynki indywidualnie. Wywalczyłam 3 miejsce i zdobyłam kolejny medal.
Na zakończenie zawodów razem z drużyną strzelaliśmy finały. Uległyśmy koleżankom z Wrocławia, zdobywając 2 miejsce.

                                          

Z zawodów przywiozłam 3 medale.








23 komentarze:

  1. Wow! Gratuluję przywiezienia aż trzech medali :D
    Bardzo fajne fotki ^^ Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z przywiezienia medali! Super relacja ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. O prosze, tyle strachu a tu takie osiągnięcia :) super, gratuluję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci tych medali :) Dobrze, że się nie poddałaś i wywalczyłaś swoje ;)
    Łucznictwo zawsze mnie fascynowało, chociaż sama nigdy nie miałam okazji strzelać z łuku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fascynujący sport, jeśli kiedyś będziesz miała okazje postrzelać POLECAM! i dziekuje bardzo ♥

      Usuń
  5. No, no kochana gratulacja zarówno dla Ciebie jak i drużyny! :)
    Bardzo lubię oglądać zawody w łucznictwie - są niezwykle ciekawe.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci tylu medali (: Fajnie, że realizujesz pasję.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak cieszyłam się zawsze przywiezionym medalem do domu! Super doświadczenia :D Bardzo gratuluję sukcesów i oby było ich jeszcze więcej! :)

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  8. Łucznictwo jest wspaniałe, choć nigdy nie miałam sportowego łuku w dłoniach. Nauczyłam się strzelać z klasyka w bractwie hufcu słowiańskim. ;) Tak, wiem, dwa zupełnie inne światy.
    Pozdrawiam ciepło i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji przywiezienia trzech medali!! :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Gratuluję medali! ;) Życzę dalszych sukcesów!

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje osiągnięcia, kiedyś marzyłem o łucznictwie ale to by się wiązało z wzięciem pożyczki przez rodziców, teraz trochę żałuje że ich mocniej nie namówiłem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że gdybyś przynależał do klubu, łuk byłby sfinansowany :)

      Usuń
  12. Gratuluję aż tylu medali! :) Sport jest bardzo ważny!

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wielki powrót czy koniec z blogiem?

Bardzo długo zastanawiałam się czy powrócić na bloga. Zadając sobie mnóstwo pytań, odpowiadałam jednoznacznie - to koniec. Chwilę później ...